3D prehliadky a pôdorysy
Jedným z moderných marketingových nástrojov, ktorý nachádza široké uplatnenie aj na realitnom trhu, sú virtuálne 3D prehliadky nehnuteľností. Na skenovanie sa používa profesionálna 3D kamera, ktorá zachytí akúkoľvek miestnosť, či celý objekt v 4K kvalite.
Kupujúci sa dokáže bezstarostne z pohodlia svojho domova poprechádzať po nehnuteľnosti bez toho, aby musel vyvinúť akúkoľvek námahu, pohybovať sa po objekte podľa vlastného uváženia a zastaviť sa, či priblížiť si to, čo ho zaujalo. Moderný marketingový nástroj v podobe 3D virtuálnej prehliadky láka potencionálnych kupujúcich.
- Šetrí čas obom stranám. Zároveň dáva možnosť záujemcom prezrieť si nehnuteľnosť, kedy len budú chcieť.
- Záujemcovia sa môžu sústrediť na detaily, ktoré by si pri osobnej prehliadke možno ani nevšimli.
- Predávajúci zároveň nemusí pred každou prehliadkou nehnuteľnosť upratovať a strácať čas zdĺhavými prehliadkami a venovať radšej svoj čas rodine.
- 3D prehliadka ponúka aj pôdorys 3D modelu z výšky, čo uľahčuje vnímanie objektu a zlepšuje predstavu o celkovej ploche nehnuteľnosti. Práve to je pri osobnej prehliadke nehnuteľnosti len veľmi ťažko dosiahnuteľné.
- 3D skenovanie okrem autentického zobrazenia má aj mimoriadnu presnosť v meraní a priamo v 3D priestore umožňuje meranie vzdialeností v rámci celého interiéru. Tak si vie záujemca zmerať či mu tam vojde napr. jeho nová sedačka, alebo nábytok z predchádzajúcej nehnuteľnosti.
- 3D prehliadka je efektívnym nástrojom, ktorý umožňuje predávať nehnuteľnosti modernejšie a najmä úspešnejšie.
- Jedna vec je pre potencionálného záujemcu veľmi dôležitá. Mať predstavu a priestore. Ako si ju zariadiť, ako v ňej žiť, ako si umiestniť svoj nábytok, kde je spálňa, kde kuchňa, detská izba a pod. Pôdorysy by mali byť samozrejmosťou pri inzercii nehnuteľností.
V dnešnej dobe je potrebné prispôsobovať sa moderným trendom a hľadať riešenia aj pre situácie, kedy nie je možné osobné stretnutie či kontakt.